kanak kanak sekolah asrama suka tidur ke?

Assalamualaikum

esok adalah ahad yang terakhir di rumah bagi kanak kanak yang nak masuk matrik. sebab kanak kanak yang masuk uitm dah masuk hari nie dan ada yang daftar esok gak. bagi uni lain hujung bulan nie baru masuk. ada lahh sikit masa nak bersenang lenang kan dekat rumah =) aku masuk mana? beb, berapa kali nak cakap. aku masuk sini okay.



kenapa kanak kanak yang sekolah berasrama tak cukup tidur? bila balik rumah memang qada' tidur habis. kenapa dan mengapa? aku sebagai kanak kanak yang duduk asrama pun tak boleh jawab HAHA. sebab bagi aku sama je kot dengan kanak kanak yang sekolah harian. MAYBE.......................

1# bangun awal?
2# tidur lambat?
3# jadual gila gaban ketat?
4# penat?

p/s ; korang rasa kenapa? ada ke sebab sebab kat atas tu atau pun ada sebab lain. hurmmmm, musykil musykil. toodles !

8 comments:

shiema sufian said...

sebab letey la kene ikot rules. hahaha

diyanah dzai said...

haha, rules yang entah pape kan -.-'

zacky ~786~ said...

jadual kelas gila ketat.. stuju!

diyanah dzai said...

tau takpe, lagi2 nak exam. mmg pagi ptg siang mlm klas -.-'

red said...

mungkin sebab suasana sekolah asrama kot??? hehehe

dhilla nazli said...

sebab nye... budak asrama ni.. mai na habaq..
bangun pagi belajar, petang prep, riadah, malam prep, haa ce tengok cerok mane korg na rilex2 kan badan.. muahahahah

diyanah dzai said...

@red ; suasana asrama yang sesuai tuk tisur kot. hihi =)

diyanah dzai said...

@dhilla ; tu lahh, jadual pack gila. tak boleh nak rest