roda itu bulat, bukan empat segi =)

Assalamualaikum

olla~ hari nie hari sabtu, esok ahad dan lusa isnin. kemudia selasa, lepas tu rabu menjelma. dan jumaat pula datang selepas hari khamis. then, sabtu datang balik. dan seterusnya....... mesti korang cakap awat budak nie, gila ke apa. macam lahh orang lain tak tau. aku saje je, mana lahh tau ada yang tak tau kan. HAHA

what goes around comes around

sebagai hamba ALLAH yang kerdil, kita mestilah ingat selalu. jangan buat jahat sesama kita. cehh, ayat macam ustaz ustazah pulak ;p HAHA. tapi betul lah kan, kadang kadang kita lupa yang bila kita buat jahat dekat orang, kita pun akan dapat balasan gak. so what goes around comes around. hidup nie umpama roda, kadang kadang dekat atas. nanti kita berpusing dan pergi ke bawah gak. 

 roda yang bulat tau bukan empat segi, HAHA gila =)

so, bagi manusia manusia yang suka bebenor belagak dengan aku tu. korang tak payah lahh nak berlagak sangat kan. dalam hidup nie, bukan semua kita nak kita boleh dapat tau. mungkin korang belum pernah dekat bawah dan sentiasa dekat atas je. tapi mana lah tau kan one fine day nanti. jadi sebelum korang menangis jumpa aku, meh sini aku nak nasihat sikit. =P

p/s ; aku tau aku pun kadang kadang lupa daratan jugak hehe. jadi, mari lahh sama sama amek iktibar =). toodles !

4 comments:

nelly said...

yup ..hidup tak boleh berlagak ~
=)

diyanah dzai said...

betul tu ;)

Nur Ayuni said...

tahniah sbb sedar akan diri sndiri. i like.. tu menunjukkan anda tidak berlagak. so, teruskan usaha menjadi insan yang baik.hehe. me too. try to be a gud person.

diyanah dzai said...

terima kasih, hehehhe =)