HIMYM pengubat duka

Assalamualaikum



keep repeating theeeeeseeee two song, seriously idk whats wrong with me. feel lonely kot. bhaha takde lah, im happy je with my single life even my friends ramai je yang ada girlfriend and boyfriend. okayy actually its about friends. and this week is minggu layan HIMYM. every night, even banyak gila kerja ! aku akan tengok satu or dua episode. start balik dari season one. siapa yang tak tengok HIMYM and big bang theory adalah lame HAHA. korang akan gelak je even dah tengok berpuluh kali pun.

so tonight, dah bosan siapkan assignment aku layan HIMYM and terfikir about friendship. aku nak sangat ada bff yang macam tu, yang support kau, listen to your stories, crying and laughing with you. hangout every night. aku kan tercampak dekat hulu nie, ALONE and sangat lonely. yeap aku ada bff but they are far away from me. bukan nak kata aku takde kawan dekat sini. ada but we are not so close and aku bukan manusia yang nak bercerita sangat kalau tak rapat nie. aku lagi suka mendengar. see im a good listener no doubt HAHA. 

so bila tak suka bercerita aku akan pendam sendiri and as a girl, teenager. kau akan rasa stress. okay over sikit bila cakap stress. no its not stress tapi apa ya. hmm ntah lah but i feel lonely here. sangat. lagi lagi masa first sampai sini. asik nak nangis je. homesick plus takde kawan. aku susah nak kawan dengan orang. sebab aku bukan friendly. sekarang pun bila weekdays, kawan aku budak budak matriks yang kebetulan sama class and weekend dengan palapes. so kalau tak lepak dengan diorang aku akan terperap dalam bilik. yeah thats me.

ahhhhhh tak tau nak luahkan dekat siapa. so aku tulis dekat sini. sebab aku takut kalau orang judge aku so bila aku tulis, takde orang nak judge. people come and go. korang baca but korang tak kenal aku so korang tak kan judge kan? kan? HAHA sedapkan hati. aku just luahkan dekat twitter je and nanti mesti my girls whatsapp tanya kenapa. im glad to have them as my friends :'D and sometimes, aku penat being tough. penat nak gelak je depan orang. penat nak jaga hati orang. penat kau tahu tak penat ? 

kita selalu jaga hati orang, tapi takde orang nak jaga hati kita.

aku rasa selalu ko benda nie. aku penat kalau orang asik nak touching, hati lembut nie. thats why lah aku tak ramai kawan kot sebab aku takde masa nak pujuk pujuk orang. kau nak kawan, buat lah cara nak berkawan. kalau tak nak takpe. aku tak kisah. ahhh sorrryyyy sebab tulis macam nie. emotianal sikit sebab tahan dah lama kot. HAHA. okay lah kang melalut pulak and ada pulak yang touching dengan aku.

p/s : i have EIGHT assignments nak kena submit. KILL ME. PLEASE ? toodles !




4 comments:

αтнyqα said...

AKU SUKA YANG THE SCRIPT TU! MY FAV ♥

αтнyqα said...

Anyway after reading entry kau ni, sebak lah pulak aku :'( Sabar weh, aku pun mcm kau :) hihi

diyanah dzai said...

ateeyyyyynnnnnnn, rindu gila kat kau ! haha :')

αтнyqα said...

RINDU LAAAAAAAAGI DEKAT KAU!