breaking dawn part 2

Assalamualaikum

hyeeeee. tadi siang kaann, gua pi tengok breaking dawn part two. yaaa gua memang tengok twilight dari mula and i have the novels except breaking dawn sebab dah takde masa nak baca dah kihkih. okayy tadi pi tengok dekat Amanjaya Mall sebab ada GSC ! thats the only one mall yang ada GSC dekat kedah nie and tu lah first time sampai sungai petani. yeap believe me, its a loooong journey from sintok to sungai petani. almost one and half hour lah jugak. ahh nvm kitorang suka berjalan and nie first weekend aku free pasal training dah habis.


ahh muka terbakar pasal semalam volleyball tournament. satu hari berjemur dekat court -.-'


okay ready, gua nak briefing pasal movie nie sikit dekat sesiapa yang belum tengok. sesiapa yang dah tengok sila abaikan kejap. act, cerita nie ada scene yang merepek dia HAHA masa diorang kumpulkan some of their friends, nak jadikan witness. semuanya pasal anak edward dengan bella nie. kira volturi rasa terancam and insecure, takut budak tu jadi vampire yang pure punya and akan membuatkan spesies diorang terancam ahh did I said three words yang ada same meaning ? okay my bad. so, diorang plan nak convince volturi about the child and nothing to worry dan sebab tu lah they need some of their friends jadi saksi. 

then, volturi realised that the child is half vampire and half human. but they still wanna fight sebab takut what will happen in the future. actually diorang saja nak cari reason to fight with the cullens. so alice selamatkan keadaan, setakat nie aku perasan alice always jadi penyelamat you know. perasan tak? ke aku je yang perasan? hmm anyway tu jelah sikit sikit, korang pi lah tengok ! last wehhh, lepas nie takde dah twilight saga. aku selalu sedih bila part last nie. harry potter, shrek, high school musical HAHA. yeap aku memang kanak kanak disney sikit LOL.

aku sedih sebab dah takde movie tu lepas nie. lagi lagi hsm and harry potter, seriously aku menangis HAHA. duhhh why im always being cheesy about this thing? hihi. yelaahh, try imagine. kau follow cerita tu then tiba tiba je cerita tu dah habis. ohh fyi, aku tak suka sangat cerita cerita violence nie yang ada part gaduh gaduh. aku tak tengok sangat. aku suka cerita yang ringan ringan je. sebab aku baik kot muahehe =P tapi aku takde lah menangis betul betul just rasa sedih sikit je :')

p/s : rindunyaaaaa nak makan nasi lemak ! apasal kedah pagi pagi dah jual nasi berlauk ? i want nasi lemak ! wuwuwu toodles !


No comments: