langkah pertama

Assalamualaikum

hari kesepuluh

heyo heyo ! aku nak kerja ! tapi ibu tak bagi sama macam habis SPM dulu, mana lah ibu nak bagi kan. bila aku cakap nak kerja, kakak aku pun pelik dia kata tak payah. so aku nak start first move ! minggu nie aku sangat busy nak settle kan semua benda. cari stok, register nama syarikat, bukak akaun sana, bukak akaun sini. so here we gooooo !



sila klik dekat nama atas nie untuk pergi ke blog tersebut, thanks hihi. tema warna hijau ala ala turqoise sikit. ohh ye, aku kan manusia yang sangat gila kan duit sebab tu aku suka bukak business bagai nie. masa dekat matriks macam macam aku buat hoho ;p please support boleh? this is my first step. and don't worry, blogshop nie dah register semua dekat SSM. apa tu? SSM tu stands for suruhanjaya syarikat malaysia, in case ada yang tak tau hihihi. no offense please *kenyit kenyit mata*

whyy tudung bawal? sebab aku tak suka sangat pakai shawl semua tu. aku jual benda yang aku suka pakai lah kan and masa dekat matriks dulu membe aku ramai jugak yang pakai shawl. tapi first month je, lepas tu semua ikut jejak langkah aku HAHA. yelah, mesti lah malas nak lilit bagai pepagi buta kan kan kan? so semua students di luar sana !! mari lah beli ramai ramai tudung bawal nie ! ada satu warna, 2 tone and 3 tone ! baru nak start so tak banyak warna, but we try to find more. kiranya kalau korang nak warna pape, just email and tanya. nanti aku try cari okay ! dan we will come with more and more girly stuff ! even im not so girly tapi aku try slowly. at least im trying huh? ;D

p/s ; setakat nie, alhamdulillah plan aku going smoothly. takde lah mati kebosanan ye dak? HAHA. toodles !



4 comments:

Anonymous said...

keep your step..wohoo..congrate dini..support dri jauh =)

diyanah dzai said...

thanks mahirah !! :)

.::nisa::. said...

waaa dinie~! all the best lah. :D

Unknown said...

thanks nisa ! :')