bersuka ria

Assalamualaikum

hari keenam belas

penat !

minggu nie sumpah busy gilaa wehh. okay, aku memang lah tak kerja kan tapi aku banyak benda nak buat setiap hari. so memang setiap hari ada jelah yang aku buat untuk mengisi masa lapang aku nie hihi. semalam aku bangun pagi, tempuh jam sebab nak pergi LHDN, memang lah  masa tu semua orang nak pergi kerja kan. aku bukan tak nak pergi lambat tapi aku kan tak suka buang masa HAHA ;p so lepas settle semua benda aku pun balik lah rumah. dalam pukul 10 lebih sampai je rumah terus bagi kucing aku makan pastu settle benda lain. pukul 12 tengah hari aku nak pergi naik genting, pergi aminuddin baki ada hal sikit. oleh sebab aku nie babysitter yang sangat baik aku amek adik aku dulu kat sekolah pastu baru pergi. sebab dekat rumah takde orang kena lah angkut dia sekali kan :)

lepas settle kat aminuddin baki tu, adik aku merengek nak pergi main pulak. malas betul weh nak drive naik atas tu. ingat nak naik cable car je. tapi aku tak  plan nak main lama lama lagipun mendung je kan so aku drive lah. elok je aku parking, hujan lebat gilaaa. apa lagi berlari lah kitorang pergi lobi hotel tu. benda tak plan kan, kitorang dah lah pakai jersey je. memang kesejukan lah. so nak tunggu hujan reda, lepak lah starbuck  dulu. lepas adik aku pujuk, aku pun pergi lah kaunter beli tiket. hujan lebat so main indoor jelah. indoor bukan banyak game sangat pun. nak tunggu hujan tu terpaksa lah aku shopping HAHA. yelah semua pun nak sale kan, padahal mahal je even dah sale pun. biasalah genting, nasib baik bukan duit aku HAHA =P


nampak tak sifat penyayang aku tu? hihi. ehh jangan tanya siapa yang snap gambar nie ;p


nasib baik hujan reda sebelum maghrib, kalau tak memang aku check in je kat situ. yelah, tak nak aku drive turun dengan hujan pastu memalam pulak. tempuh maut namanya tu. dah lah pagi tu tempuh jam, balik pun sama. aku memang suka pergi dengan balik time kereta penuh atas jalan :/ disebabkan perut aku lapar tambah pulak jalan penuh, so aku berhenti dulu kat R&R Gombak tu. siap makan dengan solat aku pun gerak lah balik. alhamdulillah sampai rumah sebelum pukul 8.30. masa tu pun rumah kosong lagi, aku dah siap mandi semua baru lah semua orang muncul hihi.

p/s; next, melaka, redang, perhentian, kelantan? kawan kawan yang disayangi, yang mana satu dulu? HAHA. toodles !


No comments: