im not a tomboy

Assalamualaikum

hari keenam

entry kali nie aku try untuk jadi sarkastik, hati batu but failed. sebab aku nie gadis baik dan sangat innocent haha. ohh tomboy? im not a tomboy, i was trying so hard to be a girl. i mean a REAL girl but obviously lah sangat failed. im not a girl yang suka pinky girly stuff nie, but takde lah boyish sangat kot. im just me, ikut kata hati :') tapi dari zaman sekolah sampai lah matriks, people keep saying that im an undefined person. nak kata lelaki, pakai tudung and baju kurung. nak kata perempuan ganas plus kasar semacam. yknow what, i take it as a compliment. aku bukan manusia yang nak touching bagai bila kena kutuk macam tu :)


aku bukan sengaja nak jadi ganas ke apa. tapi cuba bayangkan bila kau ada tiga orang abang berderet yang sangat kejam dan suka membuli? maka jadi lah aku, seorang pembuli yang tegar HAHA. naik form one, masuk boarding school. aku tetapkan hati, jangan kena buli tapi membuli. see, niat masuk sekolah tak betul dah. adik adik jangan ikut tau ! hihi. diorang ajar aku masuk semak samun lah bagai. bawak scrambler, superbike. tapi tu lah, i was trying to be a girl but failed. tapi aku still straight lah, suka jejaka lagi. takde lah tahap ganas aku sampai nak minat gadis kan kan? ;p ibu dengan kakak kakak aku pun suka belikan aku barang barang yang pinky. i was like eww, tapi takde lah anti sampai tak boleh guna. boleh je tapi malu lah hehe.

p/s; aku dah tengok the avengers, ye aku memang lame. tapi superb weh ! siapa yg belum tengok, bila dah habis tu jangan keluar dulu ! ada satu scene lagi. toodles !


No comments: