american idol 11 - grand finale !

Assalamualaikum

hari kedua puluh lapan


jarang aku bangun awal, i mean before pukul 8 kalau takde pape yang penting nak buat. but today ! tak tidur after Subuh ! semata mata nak tengok American Idol Grand Finale LIVE bebehh ! HAHA dari malam tadi dah countdown dekat star world. lagi lah aku excited nak tengok kan hehe.


top 12


top 2

and the winner goes to :


philip philip :)

but dekat american idol nie yang aku suka adalah philip and colton. tapi philip lagi sedap lah suara dia compare dengan colton. aku suka colton sebab dia handsome je HAHA. alaa lumrah lah kan hihi. tak percaya ke dia handsome? meh sini aku tunjuk sikit betapa handsomenya dia hehe. yelahh sebab top 12 philip dengan colton je handsome yang lain tak sangat HAHA thats whyy aku suka dua jejaka nie :D


colton :)

p/s ; perlukan kesabaran yang tinggi bila ajar budak sekolah rendah nie -.- toodles !


No comments: