result final -.-

Assalamualaikum darlings!

heyoo heyoo, lama gilaa kan aku tak update. rindu tak rindu tak? hihi *bajet ramai baca jeww* bukan aku tak nak update, dulu dulu kan busy nak final. lepas tu cuti, masa cuti busy jugak plus internet rumah aku rosak. then lepas cuti pulak dah busy start study balik. dengan jadual yang macam pffttt haih -.- pening aku tau! HAHA alasan je kan, pada hal aku takde nafsu lah nak update blog sebab aku rasa takde siapa dah baca sobbss sobss T.T

ohh ye, result aku dah keluar hari nie pukul 3 tadi. hmm kalau masa UPS dulu dia tampal. PSPM nie pulak dia bagi slip. tadi aku ada class sampai pukul 3, memang hari nie aku habis pukul 3 lah kan. so sesiapa yang ada class lepas pukul 3 cancel semuanya sebab amek result serentak. so lepas business class aku pun pergi lahh dewan antares dengan semua classmates aku dengan perasaan berdebar debarnyaa. sumpah takut!

tepat pukul 3 dah ramai gilaa dah dekat luar tu tapi pintu still tutup lagi. lagi lahh aku berdebar debar kan, haihh. lebih kurang 3.15 petang dia bukak pintu dewan, perghhh ramai gila serbu dan aku termasuk sekali HAHA yelahh aku tak sabar sabar nak tau =p matriks bukak kaunter ikut num matriks, pusat plus course. yang kelakar kan budak kelas aku lelaki paling depan sekali, lepas diorang aku pun berebut jugak, haihh takut orang lain nampak.

haa cer teka cer teka berapa aku dapat? HAHA tak nak lahh malu, tapi alhamdulillah sama macam UPS. 3A jugak. bagi aku okayy kot walaupun ramai yang dapat 4 flat. sebab aku tak study kot hihihi. and matriks aku num 2 dalam msia!! bangga beb HAHA. so semua kanak kanak matriks! congrates lahh apa apa pun result korang tau! jangan down sangat, sem 2 ada lagi hee =)

p/s; okayyy mau siapkan semua tutorial and nak berfoya foya dengan budak budak nie sebab dah dapat result! maggi come to mama HAHA! toodles !

2 comments:

MalizaMah said...

dah dapat result ker.... 4 flat macam susah nak dpt.. saya x pernah merasa setakat ni.. 2 sem lagi.. macam tak merasa jer....
huhuhu
singgah di sini..
usa entry usha iklan. klik klok...
TQ>.

diyanah dzai said...

yeapp. ohh goodluck! hehe