duit duit duit

Assalamualaikum

di malam yang hening ini, aku termenung bersedirian. menginsafi dosa dosa yang lalu *pahal ayat aku macam nie?* aihh sebenarnya aku baru dapat satu panggilan yang mendebarkan lepas maghrib tadi. from my ibu, actually it have been awhile since she called me. bukan aku tak nak call tapi minggu nie ibu busy dekat melaka ada kerja kan, so tak nak lah kacau. rupanyaaa semalam ibu pengsan dekat dalam toilet bilik hotel yang dia duduk dekat melaka tu.

sumpah terkejut gilaaa, then diorang hantar ibu dekat hospital melaka. alhamdulillah takde pape yang serious sebab ibu jatuh and kepala terhentak dekat lantai. thank god takde darah beku ke apa even bengkak besar jugak. hmmm ibu memang selalu pengsan pengsan sikit, tapi mintak mintak lah kali nie takde side effect ke apa. huihhhh *breath in, and out*

okayyy masuk mood gembira sikit !!! tadi dekat twitter ada orang tweet gambar duit baru, mak aihhh orange kau tau hihi. aku nie memang suka sikit warna warna mcm nie ;) alaa tapi korang mesti dah tengok kan, aku rasa aku ketinggalan sikit. tapi tak kisahh lah HAHA =P


pstt kawan aku cakap macam duit saidina -.- HAHA 

hmmm lawa lahh jugak kan, suka suka! yeay! kihkihkih, sorry childish sikit malam nie hee. ehhh nak pergi atm lahhh nak keluarkan duit baru nie hihi. tapi kan dah launch ke belum eyh? HAHA sengal tak soalan? maaf kan lah saya, saya dah lama tak tau dunia luar nie hikhikhik. okayyy nak siapkan tutorial semua sebab minggu nie nak balik, yeapp nak balik. nak tengok ibu :') 

p/s: merry christmas darlings ! hehe. toodles!


No comments: