barang lama

Assalamualaikum

yeayyy hari nie aku habis kelas pukul 3 lahhh, hikhikhik bukan senang tau nak cancel kelas. aku tengok orang lain kadang kadang pukul 1 dah habis. ada tu pukul 11 pagi dah habis. kelas aku JARANG gila nak cancel kelas, mesti habis pukul 4 petang punya lahh =.= tadi naik bilik je terus on laptop sambil tangan mencari cari broadband kesayangan hee sebab nie je alat komunikasi yang aku ada. yelahh phone aku tinggal dekat rumah, bukan tak sengaja memang sengaja pun hehe haaaa jangan tanya kenapa ;p 

aku pun terus online tweetdeck untuk informasi terkini HAHA skema tak? sebab selama nie phone lahh kan kalau aku nak online twitter pun. hmm bila takde phone aku online bila habis kelas jelahh =D dah bosan online, aku godek godek fail fail dalam laptop nie. jumpa video masa dekat sekolah dulu lahh err tapi tak sesuai untuk tatapan umum >.< aaannnnddddd i found this !


klik untuk tumbesaran tau !

aku print screen nie masa aku on pc dekat rumah aku, masa tu internet rosak so bila aku bukak aku punya blog nie tetiba dia muncul entry nie haaa terkejut tak kenapa masa nie blog aku still colour pink? hikhikhik pada hal masa aku bukak tu dah bulan 10 tau and aku punya theme pun dah lain dahhh. entry nie masa bulan 5 kann. hmm pelik tak? pelik tak? HAHA okaayyy aku dah melalut ;p

actually aku nak imbas balik, masa lepas spm hari tu sumpah aku LAMPI dan MALAS nak berfikir. so bila masuk matriks nie aku pun amek masa jugak lahh nak fresh kan otak aku nie. nasib baik lahh kuiz ada every week, dengan buat tutorialnya walaupun banyak meniru hihihi =P alhamdulillah aku berjaya lahh menyesuaikan diri aku dekat sini. hmm sedar tak sedar tinggal 4 bulan je aku dekat sini ! sumpah sedih ! tak tipu lah weh sobbs sobbsss T____T okay stop dulu, kang mengalir pulak.

p/s; ehhhh 2012 lagi 3 hari jelahh ! toodles !


No comments: