salah ke lambat pick up?

Assalamualaikum

entry kali nie, sedih sikit. salah ke kalau lambat pick up? nak kata lembap, takde lahh lembap. tapi LAMPI or lambat pick up. salah ke?? aku tak rasa benda tu salah pun. lately nie, since habis sekolah. aku memang malas sikit nak memerah otak. lagi lagi benda yang entah apa apa nie, aku tak kesah bile orang cakap aku nie lampi ke apa. sebab bila aku fikir balik, cehh tiba tiba rajin nak perah otak HAHA baik aku tak yah semak kan kepala aku dengan benda yang entah apa apa nie, you know what i mean kan =) dari otak aku kotor HAHA. bila aku fikir, orang kata aku nie gadis gatal lahh, murah. bila aku tak tau cakap aku nie lembap lahh lampi lahh. pelik betul lahh aku dengan manusia zaman sekarang nie kan. korang tak pelik ke?? ehh, aku makin melalut lahh pulak hehe

aku rasa, zaman sekolah rendah memang otak aku sangat lahh cergas. tanpa memerlukan multi vitamin, hehe. naik sekolah menengah aku rasa malas. malas nak bergerak, berfikir dan serba serbi nya malas. bila nak PMR tengok result trial entah pape tu. aku pun mula lahh memerah otak buat latihan. so dapat lahh result yang bagi aku boleh lahh sebab aku kantoi subjek sains dan arab je. sebab tu aku amek akaun, arab tu memang tak boleh buat pe lahh kan ;) tapi seriously i hate science oke ! plus sekolah aku kalau kau tak dapat A sains dan kau tak dapat 8A or 9A memang kau tak boleh masuk kelas pure science tapi budak baru yang sikit A boleh pulak -.-'. aku adalahh money addict, so aku minat number dan aku gila kan duit. HAHA




ada sesiapa nak bagi duit banyak macam tu tak? HAHA. oke, sambung cerita. bila naik form four, kan honeymoon year. dan aku sangat lah memanfaatkannya oke !! memang aku berhoneymoon habis habisann, tapi bila cuti akhir tahun baru lahh aku sibuk nak tuisyen lahh. belum dengan ibu aku membebel tiap hari lagi, HAHA memang jiwa aku jadi kental. so naik form five, azam ; study gila gila ! tapi hampehh, bila kau duduk hostel dan rasa macam hostel tu kau punya plus rasa diri tu taiko tapi memang hakikat HAHA plus sibuk amek tahu hal orang lain yang takde kena mengena dengan kau dan tak kacau hidup kau plus suka tak tidur malam then tidur dalam kelas plus suka memonteng plus banyak lagi kejahatan. jadi lahh aku ! =D

tapi aku still bersyukur sebab result aku walaupun biasa biasa je, tapi nasib baik hanya ada A dan B. dan juga still dapat MATRIK dan UITM. daripada orang lain  yang lagi banyak A tapi tak dapat mana mana kan. kena lahh sambung form six. so aku sangat bersyukur ! conclusionnya aku perlu asah otak aku dan kerah kan supaya rajin berfikir dengan lebih kerap tapi yang pasti bukan benda bukan bukan lahh kan ;p so takde lahh orang cakap aku lembap lagi. tapi tak salah beb bila orang cakap kau lembap ke lampi, at least kau tau bezakan baik dan buruk. itu sangat penting, jangan sampai kau kata minum arak and etc tu baik. tu dah menyimpang !!


p/s ; aku rasa aku boleh jadi motivator lahh, HAHA. toodles !!



2 comments: