kawan kawan girlfriend para jejaka

Assalamualaikum =)

hye and happy weekend you all, hehe. mata sedang mengantuk nie tapi still mahu menaip. even bangun pukul 12 tengah hari tadi tapi still mengatuk lagi ! maybe sebab aku tidur pukul 4 pagi kot ;) aku kan kalau dah dapat novel kena habiskan baca jugak hehe.

actually nak post something about kawan girlfriend. i mean for jejaka lahh kan, korang kamceng tak dengan kawan gf korang? boleh bergurau senda tak? boleh ke tidak? boleh ke tidak? HAHA. lately nie ramai kawan aku yang ada boyfriend dekat matriks nie. roommate aku, classmates aku lah. aku tak kisah pun tapi jejaka jejaka nie yg ada prob sikit. maksudnya bf diorang nie lahh.

macam tadi, aku lunch dengan dua orang classmates aku then bf dia nak join sekali. aku okay je tapi jejaka nie tak reti nak bergaul doe. heyy jejaka jejaka semua, korang kena pandai berkawan tau dengan kawan gf korang baru lahh kawan gf korang tak annoyed dengan korang HAHA aku emo sekejap =P

tapi betul lah aku cakap, ada seorang jejaka nie dia macam marah bila gf dia share apa yang diorang bersembang dengan aku. sungguh gelabah kannnn. girls always share about their boyfriends with their girlfrinds kan, normal lah bila girls talk about boys, same goes to boys kan kan kan. tipu lah kalau jejak jejaka Malaya nie tak bersembang pasal gadis =D

so, as conclusion. jejaka jejaka sekalian try make friend dengan kawan kawan gf korang eyhhh, jangan lahh belagak sangat. para gadis tu akan annoyed dan tak approve korang dengan kawan dia. or in the other word, mana tau korang boleh break up dengan gf korang, HAHA memang padan muka lahh kan =P

okay lahh, tiba tiba aku rasa sangat mengantuk zZzzzZZ. dah lah final dicepatkan, lagi sebulan kott !! semua orang pun dah start study especially budak sains tapi aku takde nafsu nak study lagi, HAHA. sebab bagi aku weekend adalah masa nak berehat, aku suka study time weekdays je ecehh padahal sama je weekend dengan weekdays bagi aku -.-'

p/s ; sejak bila aku jadi kaunselor cinta nie? -.-' HAHA kawan aku semua ada bf kott ;)  toodles !

No comments: