matriks. stress. kfc -.-''

Assalamualaikum

last wednesday aku puasa, bukan nak riak tapi aku kecewa bila nak buka tu. aku order tomyam campur tapi aku dapat tomyam kosong, hanya KUAH semata mata ! dan aku makan jelah dengan nasi, tiba tiba teringin nak makan KFC. sangat teringin. pahal ayat aku pelik nie -.-' mungkin sebab kerja tutorial yang melambak kot :'(


semalam aku keluar pergi JJ tapi tak makan KFC pun, balik tu ingat nak tapau tapi tak sempat sebab matriks kan kena balik before pukul 7. so hari nie aku cari lah kawan aku yang nak keluar sebab aku sangat malas. kawan aku nie pergi dating, aku ingat dah lupa dengan KFC aku sebab nak maghrib pun tak muncul lagi.

tup tup aku dapat text suruh pergi bilik dia, aku punya suka tak tergambar HAHA. tapi dia lupa beli cheesy wedges aku, lagi sekali aku kecewa T_T tapi takpe lahh janji dinner plate aku ada. disebabkan start esok aku nak habiskan puasa enam aku and one more bukan nak riak eyh, aku kena makam benda yang aku teringin before tu. Alhamdulillah dapat =)

damn, asal ayat aku sedih gila?? ohh emosi kan mempengaruhi penulisan, and now im a bit tired. aku banyak gila kerja yang nak kena siapkan malam nie jugak. then, banyak kuiz yang nak kena prepare, kalau tak hancuss lah markah aku kan. sebab tu malam nie aku takde mood even baru lepas makan KFC, nasib baik bilik aku kosong so dapat lahh menenangkan jiwa sikit.

p/s ; sometimes rasa down je belajar dekat matriks nie, sebab semua orang pandai pandai kot -.-'  toddles !



No comments: