telur palsu ? yuckkkk

Assalamualaikum, and good afternoon everyone !

hari nie, aku nak cerita pasal TELUR PALSU............. ehhh, tak tau pun wujud sebenanye bende alah nie ! sgt tak tau lahh kan. tiba tiba semalam usha group fikrah mujadid alahh dekat facebook lahh kan. diorang tengah bincang pasal bende nie. siap ada gamba lagi. aku macam yuckkk geli gila lahh ! tak percaya? serius geli lahhh, mehh sini usha



kalau tak clear boleh lahh klik sesuka hati kan, HAHA ;D. nie bukan cerita dongeng eyhhh nie cerita benar. ehh muka aku suci doe, tak penah menipu ! okelahh aku penah menipu tapi kadang kadang jelahh  -.-'

p/s ; renung renungkan dan selamat beramal ! toodles !

4 comments:

combi said...

okeh.lps nie sume mkn ayam =D.xpyh mkn telor=p

diyanah dzai said...

haha, betul betul ;)

mohamad fazrullah said...

tension btol...da r telor ni favaourite aku...sape yg wat uh?!! nk bg sebijik! huh!

diyanah dzai said...

haha, kau nie emo pulak ;D
nanti aku cari eyhh sape yang buat benda alah nie