gadisssss paling meletup di alam semesta !

Assalamualaikum everyone !
i do wanna post something, but........... i have no idea. help me? HAHA ape lahh kau merepek nie D sekarang kan tengah post nie, mesti lahh ada idea kan.

actually, about 2 hours ago kan. aku sedang berchatting dengan one of my girls, i mean my BFF lahh. i'm straight oke FYI !! then, tetiba rasa nak buat or should i say nak post something about this girl ( hee, sebenarnya dia yang request ! HAHA )

the name given is ALIA NABILA SALAHUDIN. kitorang dah kenal 6 tahun dahh include this year lahh kan. hurmm tak tau lahh nak describe camnie. camno eyhhh ? just take a look yee darlings !


heyy, jangan jeles yeeeee. korang ada tak kawan yang comel camni? malay plus arab, HAHA still tak cute? geram lahh nie kan ;)


tengok ! among the siblings pun kan dia yang paling comel !




maafkan lahh dia, dia masih kanak kanak ribena ! HAHA yelahh dia belum 18 tahun oke, still 17 =)




ehh alia, kau bukan takut kucing ke? walaupun kucing tu lagi kecik dari kau? HAHA maybe sebab kucing nie comel kot, tak macam kat hostel kann alia !


masa first time tengok gambar nie, aku macam omaigod omaigod omaigod ! kau sangat kurus dan matang dalam gambar nie ! how come? ohh aku tak puas hati -.-'' musykil betul

dear alia, aku tak tau nak cakap camne lahh kan. tapi deeply in my heart. i really love you !! even macam macam dahh jadi dekat friendship kita sepanjang dekat sekolah tu. lagi lagi last year lahh kan. aku macam -.-' HAHA kau pun macam banyak nangis pasal aku, aww aku perasan HAHA. apa apa jelahh kan. at least kau still sayang aku ! muah muah lahh yee, HAHA

p/s ; to my other girls farah, ekin, ateyn, nina, yanzura, chekina, aniza, chemonk dan syafira. tak mau jeles yee aku buat entry pasal minah hot plus comel nie ! HAHA. akan tiba masa korang, ecehhh =D

No comments: