mayat alien dijumpai?

Assalamualaikum =)

aku baru je selak selak suratkhabar tadi. terasa dah lama tak baca, kalau dulu dekat sekolah sampai berebut rebut nak baca. kadang kadang pasal suratkhabar pun boleh bergaduh satu kelas. yelahh, ada yang belum bayar duit suratkhabar tapi dia lahh yang lebih lebih baca. orang lain yang dah bayar tak dapat baca pun. aisyhh, rasa kelakar lahhh pulak bila ingat balik =)

tapi tadi bila baca kosmo, ada satu berita yang agak menarik. tapi cam ramai je yang dah tau kan, tak kesah lahh. aku nak cerita gak, hehe. pasal mayat alien yang dijumpai tu, cehh ayat baku habis =P dekat russia tak silap. betul ke alien nie wujud? cam pelik je kan, tapi dah keluar paper nie. siap gambar dengan video lagi tu. tak nak percaya pun susah.



bangkai nie, dikatakan antara yang terselamat dalam nahas UFO yang terhempas sebulan lepas tapi sebab tak tahan dengan cuaca yang sejuk, dia pun mati lahh. sob sob, sadis je cerita T_T




hee, nie video dia. comel tak? comel tak? HAHA =D aku tak faham apa dia cakap, korang pun buat buat lah faham ye =P

p/s ; wujud ke tak sebenarnya alien nie? hurmm, musykil musykil -.-'  toodles !



6 comments:

Abu Huzaifah said...

info yg menarik... kat russia mmng bnyak cerita pasal elien ni... tp tak tau btul ke tak...

fyezah hasbullah said...

hukhuk .. baru jer tau psal berita alien nieh .. nampak sangat tak baca surt khabar hari tuh .. =..= .. hehe :)

diyanah dzai said...

abu huzaifah ; tu lahh tak tau betul ke tak.

fyezah ; kih kih, nie pun baru tergerak nak baca ;)

chenta nana said...

alien??? urm... ade ke ek??/

ghostwriter said...

eh eh... really?
cam x caye jer... tp siap ade video lak...;p

diyanah dzai said...

chenta nana ; ntah lahh :)

ghostwriter ; tapi ada yang kata video tu dia buat :D