soley soley, OMG ! jadi fenomena betul lahh !

 Assalamualikum, hello, selamat petang dan salam sejahtera :D

siape tak tengok HANTU KAK LIMAH ? gila rugi lahh korang ! damn ! sangat best kot, HAHA. aku suka gila, ulang banyak kali pun still best ! muahaaahhhhaaa, seronok tak terkata lahh kan.

mula mula cerita ZOMBIE KAMPUNG PISANG tu, tapi cerita tu tak dpt sambutan sangat lahh kan. then mamat khalid nie buat cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH nie. sangat lahhh dapat sambutan. box office beb wa cakap sama lu ! haa, mesti sume tertunggu tunggu kan sambungan dia. jeng jeng jeng ni haa HUSIN, MON dan JIN PAKAI TONCIT........teeeettt cepat lahh keluar tak sabor den nak tengok ;)

semua tagline dalam cerita hantu kak limah tu, gilaa ada fan page dekat FB doe. ramai gila like termasuk lahh aku kan. HAHA aku suka aku suka lagi lagi USOP WHEELCHAIR




kau tengok, HAHA gila lahh dia nie memang fenomena betul ! tapi yang nie lagi lucu lahhh ;)


tak clear, klik eyyhh. cuba kau bayangkan si usop nie amek alih FB. HAHA mesti aku gelak guling guling punya lahh !


aku tak sabar nak tengok cerita nie. dengan motor pink dia tu ! omaigod omaigod, aku pun takde tau sebab aku tak minat pink, hehehe


p/s ; ohhhh, nama si usop nie Syed Mohamad Asri. sedap lahh pulak kan. toodles!

No comments: