teruja teruja ! sangat !

warning ; entry nie macam terlebih panjang :)

lama gila tak update blog ! yelahhh lepas kecewa dgn result SPM. HAHA. act, orang kata oke lahh sebab semua A dengan B je, tapi aku frust sebab tak banyak A. HAHA

oke oke, benda atas nie takde kena mengena dgn tittle :)

as you know, aku hanya duduk rumah jeeee tanpa buat ape ape lepas SPM nie :) jadi aku telah berjaya membesarkan badan dan menambah berat badan, HAHA. sungguh jujur yee D ;p jadi setiap pagi aku memang akan tidur lepas SUBUH. itu adalah wajib ! HAHA dan bangun balik dalam pukul 8 ke 9 kan tapi kadang kadang terbabas gak sampai pukul 11 :) kalau mak mentua tau nie, sure reject aku doe ! ohh D kau memang kuat berangan kan


but, every tuesday i'll wake up early ! because.................................. pukul 10 pagi dekat tv3 ada show 5 RENCAH 5 RASA. tu tak hairan sangat kan sebab hobi aku makan kan :) tapi yang aku TERUJA sangat ! host dia tuuuuuuu damn hot kau tau ! tak tau? meh aku tunjuk sikit



kau tengok macho tak macho tak? HAHA tapi dapur tu pun lawa jugak :)


dia masak sangat pantas tau ! walaupun orang lain kata dia masak biasa biasa jee, bagi aku hebat lahhh. yelah aku kan tak reti masak :( ibu pergi umrah pun, abang aku yang masak dekat rumah nie. HAHA. heyyyy adik aku pun lagi hebat masak maggi kau tau, siap ada ayam lahh daging lahh sayur pun. kalau aku masak maggi biasa jee :(  sdih tak sedih tak? sebab tu kena cari laki pandai masak :) tapi pilot tetap di hati =)



pehhhh, tengok ! ada boyfie kau pergi supermarket beli barang bawak bakul? ada tak? aku ada ! HAHA aku memang perasan :) tapi takpe berangan tu perlu kan :)

oke, stop about this guy. now, i'm busy with the applicationssssssssssss. so many lahh.but seriously i don't know nak jadi ape =''= accountant? ohh i got A for my account the other day, thank god ! lawyer? err i'm a shy person, tak percaya? i don't know how to speak in front the others, nervous kot. teacher? ohh i'm afraid that no one will like me and i don't know how to teach. huh. aku nie macam terlebih garang pun ada gak, then based on my own experience kan kanak kanak mana ada suka aku ! tapi aku suka macam tu sebab aku pun tak suka diorang HAHA. oke aku sengal :)

p/s ; aku dah warning kan yang entry nie panjang ! menyesal tak baca? HAHA bye bye, muah muah

No comments: