result ?

Assalamualaikum 

tomorrow is the day. omaigod omaigod omaigod. 
mood ; sangat cuak tau ! takut ! nak nangis pun ada gak T_T. jantung dah bergerak lajuuuuu sekarang nie kau tau. tau tak??? HAHA. aku stress nie :( semua orang dahh call ; ayah, ibu, along, angah and alang. doakan saya !

esok pergi dengan sape? 

abude said ; kau pergi sendiri tau
me ; haaaaa? dengan ape?
abude ; kereta lahhh. 
me ; ohhh yelahhh :(

so, i'll go by myself tomorrow. alone? nahhhh dengan ekin lahh :D. parents dia kerja so i'll pick her up and go together.ohhhh kami nak datang tengah hari or selambat yang boleh. tak mau jumpa ramai orang :).

baju? last year, before spm habis, pengetua dahh warning dahhh !

pengetua ; masa amek result, pelajar puteri siapa yang pakai seluar saya halau ! ini bukan gurauan oke ! pakai baju kurung ! pelajar putera pakai baju sopan !

lebih kurang lahh ayat dia, sebab masa tu aku duduk dorm jeee, dia cakap dekat surau :D. baju kurung? heyyy aku sekolahhh SMKA oke ! HAHA harap maklum. nasib baik tak macam KISAS kena pakai baju batik plus tudung labuh. sorry farahhh !
oke oke jantung aku nie dah tak boleh nak control dahhhhhh, laju jee dia gerak. mau tenangkan diri dulu !

p/s ; i wish i can get the result from the pengetua tomorrow. 
may ALLAH bless me and all of you ! bye bye :p

2 comments:

polkapanda said...

HAHA . kami terpaksa redha . terima seadanya : (
good luck !

mood ; cuak
feeling ; cuak
mode ; scared

HAHA . ; )

diyanah dzai said...

haha :D