it's april fool babe !

hello, waddup dude ! HAHA
a confession ; i hate april fool, damn hate ! sangat lahh tak suka ! mmg tak suka ! gila gila tak suka ! jangan lahh berani berani nak buat dekat aku kalau tak nak kena tampar ! HAHA D, ingat orang takut kat kau ke? ;)

11 years ago, april fool was a nightmare for me. i hated it for a few years  =-=". but now, it seems oke for me dan aku boleh terima hakikat. why? because my lil sister was born on april fool day or should i say 1st april. damn ! HAHA. kenapa bukan aku yang bongsu? kenapa kenapa kenapa?? ohh nie takdirlah LOL  >_<



see, i told yaa. aku dah sayang lahh budak nie. pengakuan jujur nie ! HAHA tapi sayang sikit jelahh



tengok, sehati sejiwa kan. muaahhhaaa tak langsung :) konon konon tiup asap lahh tu kan 





dah dah lahh kan, bukan comel pun minah nie nak letak gambar dia banyak banyak. HAHA oke lahh to my lil sister, happy birthday to you ! siapkan homework, kumon kau tu. jangan asik tengok kartun jeee hee, macam lahh aku nie suka belajar kan :). and happy april fool day jugak ! 

p/s ; ohh bising rumah aku nie dengan birthday party dia, satu sekolah nak jemput. damn ! aku gak yang kena kemas rumahh =-=''