manusia berubah

Assalamualaikum

people keep asking me. kawan kawan sekolah, matriks even uni. 

'aku rasa kau dah lain, dah tak macam dulu'

'kau makin pendiam doe. asal ?'

'lama tak nampak dkt alam maya ? dulu addicted gila !'

and they keep going.

well, people are changing kan ? they will not stay at the same place forever.

and for me ?

no. im not sure either. aku tak tau lah apa yang berubahnya. aku rasa sama je. my routine life sama je since holiday nie. apa yang berubah ? 

and it is typical me yang tak reply texts kalau aku rasa tak penting. sometimes kalau battery habis memang berhari hari lah tak charge and thats why tak on internet sebab nak save battery. bijak tak ? hiks. 

aku tak rasa aku dah berubah. lately nie jadi pelupa sikit sebab tu birthday alia, one of my girls pun boleh lupa. actually birthday dia semalam. tadi siang tengok insta baru teringat. kalau tgk insta tu next week, memang next week lah aku wish kot hihi sorry.

but obviously, im not changing. 

still the old me

who loves to read and write

who hates tempoyak

and banyak lagi. masih sama. 

blog nie tak link ke mana mana social networks yang lain pun, and aku tau tak ramai yang baca pun but i feel safe. at least aku jawab even bukan secara direct.

and people will keep asking. and i just can smile. 

before the worst - the script. keep playing.

p/s; shuhhh bila nak keluar result nie ? jangan nak dekat raya sudah. toodles !


No comments: