PRU13

Assalamualaikum

kempen sana sini. banyak gila bendera berkibar. kerajaan. pembangkang.

aku still tak boleh mengundi, but tak semestinya aku tak tau pasal politik. heyy dah 20 kot, you must know okaayy about politics since you are malaysian.

my choice ? undi adalah rahsia ekeke. hmm kubang pasu nie area Dato Mukhriz Mahathir, agak agak kalau aku and student UUM yang lain mintak Mcd sebijik boleh tak ? please, terseksa jiwa dan raga aku tahu ? mcd ada satu je dekat kedah nie. dekat aloq star sana tuuuu. aihhh

sempena pru13 nie, UUM bagi cuti 8 hari. nak balik ke tak ? ada dua tiga orang hasut aku suruh balik. ada dua tiga orang yang ajak aku berjalan, ehh tak. aku yang ajak diorang berjalan. cuti cuti malaysia lah katakan. and ibu, ayah semua pun kata tak yah balik. abang abang aku lagi lah, dia kata tak yah balik, menyemak je. so ? kena istikharah nie ! haha.

p/s; midsem exam aku takde A weh. habis lah carrymarks aku sem nie. habis lah result aku sem nie. finals kena all out nie T.T toodles !


No comments: