jalan jalan cari makan during midsem break

Assalamualaikum

training telah dibatalkan maka aku telah pulang ke rumah sempena midsem break yang hanya seminggu je.

just a week.

tapi cukup lah kot nak melepaskan rindu, since family aku pun dah datang kedah a week before aku balik nie. dengan alasan aku tak balik midsem break sebab ada training. sekali cancel hekhekhek. tak sengaja =P

just a week.

sempat jumpa dua je kawan aku. tu pun sebab alang alang dah keluar pi hantar ibu kat satu event nie kat grand bluewave hotel. ibu malas nak drive. dan aku pun baru je renew lesen so berjalan jalan lah kan. jumpa je, aku request nando's ekeke. lepas tu telah memaksa diorang berdua nie belanja aku starbucks and baskin robbin. woii kedah mana ada ! dua bulan lebih dah aku tak makan T.T


mcd ? tu wajib okay, aku sangat addicted dengan spicy chicken mcdeluxe dia so everytime balik memang aku akan makan huahua. 

yang aku tak sempat makan auntie anne. carls jr. sushi king, seoul garden, ayam penyet, etc etc, malas nak taip ekeke. aku punya mengidam kalah orang yang study dekat overseas kan kan kan. nak buat acamne doe. huk huk. takpe takpe bersabar untuk tiga tahun lagi :( takpe, cuti nak pilihan raya nie, aku plan nak pi penang nak pi makan auntie anne, nando's and pape yang ada lah dekat penang tu kihkih. bagi kenyang baru balik kedah =P

what else ? hmmm, everyday memang ibu masak. everyday aku request nak makan apa. sebab tu balik kedah nie kena jogging everyday since training dah habis nie. berat naik bertambah tambah woiii balik rumah ! typical kahkah ;P alahaii acamne nak control nafsu makan nie ? -.-' sadis bebenor lahhh. 

p/s; sekarang musim malas nak menaip sebab asik guna we chat je hakhakhakhak. toodles !


No comments: