the reasons whyyyy

Assalamualaikum

it almost 2 o'clock in the morning and cannot sleep. im stressing out lately and soooooo many works need to be done by this week. product promotion for english, product innovasion for business, maths shopping, quizes and 5 weeks to go before final =.= but i've found something that can cheer me up muahahaha ;p


so, my friend a law student and of course a guy tweeted '20 reasons why you should date a LAW STUDENT' ohh firstly sorryyy wehhh sebab amek gambar nie and write about it without your permission *kenyit kenyit mata* HAHA ;p okayyy as you know aku merupakan seorang gadis mata duitan alamak, mesti ramai reject aku lepas nie hikhikhik tapi duit tu penting kan? wahai gadis gadis, korang nak jejaka yang takde duit? kalau tak kaya pun korang mesti nak yang stable jgak kan. yang ada education semua tu right? 

ye, mostly yang dalam list atas tu betul. tak percaya? sila lahh cari seorang lawyer or a lawyer to be dan jadikan kawan. aku ada kenal seorang lawyer nie, takde lah kawan rapat. tapi someone yang aku kenal lah kan, a married man. wehh sumpah gua cakap, dia sangat smart dan hensem even anak dah 8. haaa ramai kan? hikhikhik. so girls, sila lah cari jejaka macam nie. pandai plus kaya plus smart even tak berapa nak hensem sebenarnya dah tak tau nak tulis apa dah HAHA

p/s ; tapi aku nak kahwin dengan arkitek. ehh tak, nak pilot. hmm lawyer tu mesti lah kan. so ada tak jejaka luar sana yang berkebolehan tiga macam nie at the same time? HAHA. toodles !


No comments: