kes liwat anwar ibrahim

Assalamualaikum

bluurrppp, hihihi aku baru lepas makan dengan membe aku dekat kafe lepas habis english class tadi. sekarang sedang terbaring atas katil sambil menghadap laptop dan memikirkan strategi untuk meniru pre ups malam nie muahahahha. okay aku tipu je ;p actually siang tadi aku bersembang dengan kawan aku sorang nie pasal kes anwar ibrahim nie. ehh aku tak main politik okayy, benda nie just common knowledge kan. haruslah amek tau =D aku baru dapat online nie dan terus lahh baca metro online kan sebab aku tak nak membazir duit beli surat khabar hoho nampak tak kedekutnyaa aku di situ hehe. 

Sampel DNA Saiful Bukhari tidak dapat dipastikan


KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dilepaskan dan dibebaskan daripada pertuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan. Keputusan itu dibacakan oleh Hakim Datuk Mohamad Zaibidin Mohd Diah di Mahkamah Tinggi, Kompleks Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur pada jam 9.15 pagi tadi.

Mohamad Zabidin dalam keputusannya berkata dalam kes ini integriti sampel DNA Mohd Saiful Bukhari Azlan tidak dapat dipastikan. Menurutnya, adalah tidak selamat utk bergantung dengan keterangan DNA itu memandangkan tidak ada keterangan menyokong keterangan Mohd Saiful Bukhari. myMetro 




di sini saya ingin menegaskan bahawa saya tidak menyokong mana mana pihak. HAHA poyo tak? ;p aku tak sokong mana mana pun, tapi bila tengok vidoe nie sayu je rasa. cuba bayangkan kalau ayah korang yang kena tuduh meliwat macam nie? apa korang rasa? kalau akuk lahhh kan, aihh tak mau lah bayangkan ! aku bukan nak berpolitik ke apa kan, tapi kalau korang tak suka DS Anwar Ibrahim nie atau pun korang gila anti kerajaan tolonglahhh jangan nak mencarut ke apa dekat twitter atau pun facebook. lagi lagi gadis dekat luar tu, tak manis tau? biar jelahhh, nanti tersingkap juaa segala kebenaran. ecehhh ayat aku, HAHA

p/s ; yeayyyyy lagi 2 minggu CNY, cuti seminggu beb ! HAHA. toodles !

No comments: