silau malam

Assalamualaikum

dah tengah malam, tapi aku tak boleh nak tidur. tak boleh nak focus study. blank habis malam nie and i dont know why -.- so aku nak habiskan malam nie dengan online, takpun nak tengok movie kejap lagi. banyak movie yang aku baru transfer dari abang aku petang tadi hihi. mintak mintak esok ada mood nak study.

okayy, korang silau tak? tak kesah lah pagi ke petang ke malam ke tiap masa. err aku rasa aku silau malam. last night, aku pergi makan besar dengan family aku. kitorang pergi 2 kereta tapi balik 3 kereta, hmm camno tu? HAHA. abang aku dia balik dari office terus pergi restoran tu, thats why jadi 3 kereta =D

aku drive satu kereta, dengan ibu dan ayah. ohh shit, aku drive memang tengok line putih tu doe lagi lagi kalau ada kereta dari arah bertentangan. memang silau habis, aku cacat ! T.T aku tak nak pakai cermin mata. tak akan ! titik. sebab apa? aku tak nak orang tau aku cacat, yeapp rabun dan silau memang cacat. kiranya those who are wearing glasses adalah cacat, HAHA.




nahh, aku bukan nak menghina atau memperkecilkan atau memperkotak katikkan atau apa apa lah siapa yang pakai glasses. heyy aku pun cacat jugak sebab ada lesung pipit, err boleh terima tak? kihkihkih. aku dah try pakai macam macam gaya but it not suits me well. i mean if there is a glasses that suits me well, i will wear it okay ! HAHA so for the time being, aku akan drive berhati hati =)

p/s; yeayy study week dah mula! so, tak payah bangun pepagi buta nak pergi kelas. toodles !

No comments: