happy birthdayyy =)

Assalamualaikum 

hari nie 12 julai duhhhh dan aku lupa yang hari nie birthday ibu aku. tiba tiba masa break lunch tadi aku tengok fon ada reminder, HAHA. bolehh tak lupa?? korang pernah lupa birthday mak korang? i mean someone yang korang tak sepatutnya lupa kan, your own mum. dan aku terus lahh call tadi, and wish happy birthday =) rupa rupanya aku je yang tak wish lagi. kakak dengan abang aku semua dah.

so, to my beloved ibu ;

happy birthdayyyy and happily ever after with ayahh. makan ubat, jaga makan kalau tak you will be warded again -.- i love you soooooooo muchhhh =)



ohh yee, tadi aku pergi meeting JKK macam bawahh JPP lahh kan. JPP tu macam MPP lahh, HAHA berbelit belit ayat aku ;p. tapi sangat bosan kot, exco dia dah hensem tapi boring. dan sangat ramai chinese. aku bukan nak racist ke apa tau. tapi melayu ada dalam sepuluh je tadi. so memang diorang sapu habis lahh jawatan. so aku macam tak nak bawah dia dan nak pergi dekat exco lain, bolehh?

p/s; kuiz math tadi macam apa je doe T_T kecewaa. toodles !

No comments: