maharaja lawak

Assalamualaikum !
ayat dalam entry nie macam agak sarcasm, becoz i love talk like that  =)

oke, nie adalah entry yang agak klise bagi aku ;) lagipun mesti ramai blogger yang updated diorang punya blog pasal ML nie. tapi aku tak kira ! HAHA sebab aku nie sangat gilakan ML nie. aku tak pernah miss show dia. ulangan pun sama tau ! setiap hari aku tengok ulangan, dan aku akan gelak tahap giga walaupun aku dah tengok banyak kali lagi lagi JOZAN, NABIL, SEPAH, BALAS dan JAMBU. tapi fav aku mestilah JOZAN kan kan ! ramai gila kot yang minat diorang nie. masa RL 5 aku minat gila BALAS tapi bila masuk ML asyik lawak lucah je yang diorang buat. aku dah tak berapa nak minat dah sebab aku tak suka benda benda macam tu kih kih kih =P

tapi this week punya yang baru aku tengok tadi. JOZAN, SEPAH dengan NABIL memang terbaik !!! aku tak dapat nak ungkapkan dengan kata kata tau. aku harap ASTRO wujudkan UNDI KELUAR sebab duit aku berkepuk kepuk nak topup so aku boleh lahh nak UNDI KELUAR AMIR tu ! aku sangat tak suka dia tu, aku mintak maaf kat AMIR's fanssssss sebab aku memang dah tak suka dia ! ALEX keluar lah pulak, next week tak JIHAN mesti AMIR !

p/s ; aku sangat lah bosan sampai ayat pun entah pape je. streamyx nie pun suka buat hal, kejap laju tak ingat dunia. kejap lagi lembap tahap gaban dah haihh -.-'' ! toodles !



No comments: