kambing panggang -.-''

Assalamualaikum

hari nie sangat lah terasa kebosanannya ! seriously ! bangun awal tak tau buat apa kan, so aku bangunlah lambat sikit. hehe. bangun je, aku terus lah on9 dan blogwalking. jalan sana jalan sini macam takde arah tujuan, HAHA. malam nie memang kena plan esok nak buat apa doe. kalau tak jadilah mcam nie, takde arah tujuan. ermm, nak tengok movie lah esok. aisyhh, kena roger dengan membe nie. tak kan nak pergi sorang sorang kan. lagi lah bosan =D

ohh ye, hari nie aku nak cerita pasal makanan. yummy yummy =)  hobi utama aku nie kan makan, hehe. yelah, siapa yang tak suka makan? semua orang suka makan kan. oke oke, korang suka makan kambing tak? tak kira lah kambing bakar ke panggang ke masak kari ke. apa apa jelah. suka tak? aku nie memang suka makan semua aku bedal lah, tapi kecuali makanan eksotik lah. err kambing tu eksotik ke? HAHA tak kira lah, yang penting aku memang tak boleh telan benda alah tu, bau pun cam tak menyelerakan je.

tapi, masalahnya dekat rumah aku nie. semua orang makan kambing, aku dengan kakak aku je tak. kalau beli kambing kan, perghh sekali banyak doe. pastu nanti abang aku masak lahh sendiri. ohh, abang abang aku memang reti masak pun. lagi hebat lah dari aku nie. hehe. baru je tadi abang aku panggang kambing untuk dinner. budak kecik tu dah lah memang hantu kambing. haihh, diet lah aku malam nie -.-'' HAHA



kambing ohh kambing ! kenapa lah kau tak sedap dekat tekak aku? HAHA



nampak sedap, tapi bila rasa tak sedap lah pulak kan. haihh -.-'' ermm, macam nie lah lebih kurang kalau abang abang aku masak kambing tu


tak pun macam nie, tapi takde lah nak hias lahh kan. hehe aku nie macam nak promote diorang je. HAHA takde lah gurau gurau je =P

p/s ; diet diet diet =D



6 comments:

Farah Shamsudin said...

sedap tau kambing panggang.. rugila tak makan dearr..:)

diyanah dzai said...

tau, ramai yang kata sedap. tapi tak boleh telan lahh. mampu tengok je. keh keh keh

myraqeela said...

sedap doe beb..rugi kau..

diyanah dzai said...

ewww, haha. geli kot. takpe2 byk lagi makanan lain =)

♕ Mr.IX ♂ said...

ramai yg suka daging kambing kan..

salam singgah dr FB td...Ixbarr Abdullah..hehe

diyanah dzai said...

tu lahh -.-'

ohh dari fb tadi :)