seronok beb !

Assalamualaikum !

seronok gua cakap sama lu ! HAHA. semalam aku pergi dating dengan BFF aku :) yelahhh dia nak shopping kan soo aku nie sebagai kawan yang baik hati temankan lahhh hik3. ehhh lupa lah yang kawan aku masa kecik kecik pun ada gak. kitorang janji nak jumpa pukul 9.30 kan kan. tapi sorry lahhh aku datang lambat pulak>_<

penat menjelajahh satu sunway pyramid tu, kitorang lepak dekat TUTTI FRUTTI ateyn lahh belanja kan. thanks yee walaupun beli satu kita share 3 orang. HAHA sharing is caring kan :). kelakar je kot, yelahhh mula mula ateyn yang nak shopping tapi dahh penat jalan, jawad pulak yang beli baju. lepas lepak dekat situ jawad balik dulu so tinggal lah kitorang je.
masuk F.O.S

me ; ateyn ateyn ! tengok gelang nie, lawa kan kan. 
ateyn ; pergilahh beli.
me ; err.... haaa jomlahh beli sekali temankan aku :(
ateyn ; yelahh yelahh

HAHA, kitorang beli gelang yang sama, warna je lain. kami kan sehati sejiwa :).

lalu depan BONITA bukan BONIA yee, kami masih tidak bekerja, tak mampu :D

me ; ateyn ! lawa lahh bag tu, jom tengok
ateyn ; aah lawa, eeiii yang kelabu nie lawa
me ; jom beli, aku nak orange nie
ateyn ; jom jom, tapi aku nak krim nie lahh

and again we bought same bag :) kan aku dah cakap kitorang sehati sejiwa.

masuk MISS WHATEVER. ehh kedai tu kot, tak ingat lahh

atyen ; ehh lawa lahh gak cincin nie kan
me ; aah lahh
ateyn ; jom beli nak ?
me ; jom :)

HAHA, again and again same ring but different colour :D. dahh lahh sama sama pakai cardigan warna hitam. nasib baik aku tak pakai tudung hitam jugak :p



ohh nie lah ateyn, comel tak comel tak? HAHA :D thanks ateyn tunggu aku beratur beli novel :). tak sempat pulak aku nak snap gambar jawad semalam. takpe takpe


ohh, kitorang memang suka amek gambar dekat toilet :)



No comments: