ohh, abang jpj !

Assalamualaikum ! jawab, jangan tak jawab ! HAHA
oke, entry kali nie nak cerita pasal LESEN P hee ( nada riak ) ecehh macam aku je yang ada lesen kan. hua hua, takpe takpe nie untuk kepuasan sendiri :) 

Mula mula tak sangka dapat habiskan ceramah 5 jam tuhhhhh. dah lahh annoying gila budak budak dekat situ. HAHA macam aku bukan budak je ;p. takpe at last habis jugak !



Lepas ceramah tuhhhh, test komputer pulak. tu aku punya result, not bad lahh kan. yelahh tak baca buku kot, malassssssssssss !!! HAHA ingat tak cuak ke? dah lahh tak baca buku, ALHAMDULILLAH lulus ;D

Haaaaa, lepas tuh pulak ceramah motor + teori dia dah 6 jam. pening pening, nak muntah pun ada gakk. ingatkan ending dia situ, rupa rupanya ceramah kereta pulak dengan teori jugak 6 jam ! fuhh nasib baik bijak, masa teori tuhh aku dengan PIA tak keluar pun. kitorang duduk dalam pejabat je. heeee ;)



semalam aku test ! lepas belajar kereta 10 jam, dan motor 3 kali. aku yakin nak buat test. first aku buat test motor sebab dapat num 36, dan kereta pulak num 69. soooo buat motor dulu lahh kan :) aku suka ! HAHA sebab test motor tuhh ramai gila lelaki ! calon perempuan tak sampai 20 orang pun. kenapa eyhh?? oke, aku gatal. HAHA. bahagian pertama aku dapat 20/20 hebat? memang pun !



untuk bahagian kedua aku dapat 13/14 je. huh ! aku bengang sebab alasan aku tak dapat full mark tak munasabah !



nie sebab dia. cam ape je kan, hurmmmm. bukan jpj tu tau ke tak aku pakai gear ape. dia kan jauh ! tak puas hati !



Aku sedih pasal tadi, soo masa test kereta dalam trek aku buat betul betul. tengok aku mendaki bukit 5 minit je ! hebat tak hebat tak? nie belum hebat lagi. yang nie lagi hebat



aku parking seminit je ! HAHA harus aku kata kan yang jpj tuhhhh menipu ! aku rasa dalam 5 minit aku buat :D



ini pun seminit? pada hal dia tak nampak pun aku buat. heee aku suka abang abang jpj nie :p

Then, aku buat jalan raya pulakkk. tiba je turn aku, pakcik tu cakap " oke, num 69, 66, 70, 77 dan 74. kamu boleh pergi makan, sebab jpj nak pergi makan jugak. 1.45 petang kita mula balik " oke, aku bengang ! sangat ! dah lahh ramai lagi lepas aku tuhh. dalam 60++ calon lagi, tapi rehat lama pulak. aku pun balik lahh rumah dulu ( aku pergi test naik motor harap maklum sebab aku minah rempit. HAHA ) sooo, aku sampai je dekat tempat test tu balik terus mula. aku naik kereta num 6. kereta baru :D ! hee suka !



aku dapat 18/20 untuk jalan raya and again aku tak puas hati ! kenapa? mengapa? aku rasa semua aku buat kot. dan alasan dia adalah..................



dan.......................

huh ! aku tanya abang jpj yang hensem tu " bang, kenapa saya dapat 18 je? cermin dengan signal saya buat kan? kan? kan? kan? " dia gelak ! kurang asam boi betul ! dia cakap " dik, mana boleh dapat full mark, lagipun suka hati saya lahh nak salah kan, hehehehe " aku senyum je pastu teru keluar kereta. HAHA emosional tak pasal pasal.

tapi takpe, aku dah dapat lesen ! ehh belum keluar lagi. takpe takpe, next week keluar lahh tuhh ! :D



2 comments:

polkapanda said...

aku jeles, oke?

Miss Anis. said...

Haahaha,
tahniah budak!
Aku kali ketiga baru pass.
;D