dating :)


hari jumaat lepas pergi dating dgn humaira dan nina. haha, drive sendiri weh ! biase lahh budak dah ada lesen kann. mula mula nina amek aku dekat rumah, lepas tu kitorang amek humaira pulak. ohhhh aku lapar ! so, singgah makan jap. lepak mapley, biase lahh bujang. HAHA gila, anak dara lepak mapley. semua orang pandang pelik dan aku pun pelik asal diorang pandang macam tu. salah ke? guna duit korang ke? tak kan? sila amek tau hal sendiri :D. ehhhh, lupa nak cakap. kitorang tengok I AM NUMBER FOUR. rated ; 7 of 10. hee, best kot. rugi tak tengok tau tau tau :)



macho tak poster dia? macho kan kan kan kan. sila setuju cepat ! HAHA :D aku jatuh cinta dengan ALEX PETTYFER nie bila tengok cite nie. geli tak? hee ;p



tengok tengok. pakwe korang boleh keluarkan cahaya tak dari tapak tangan? pakwe aku boleh ! HAHA aku sangat perasan. harap maklum ye :D.

movie habis pukul 6 lebih lahh, kitorang terus rushing pergi TESCO nak sembahyang Asar. berdosa gila lambatkan sembahyang. jangan tiru aksi nie yeeee. * cehh bajet alim je aku nieeee * ;p. HAHA lepas tu pusing pusing lahhh. before pukul 8 malam aku dahh sampai rumahh and again lambat sembahyang Maghrib pulak ;p




sila abaikan tumbesaran dagu tu yeeee. nie nama dia makin sihat. HAHA. gambar nieeee no edit ! ohh, aku makin hitam ! tak suka ! ;p

No comments: