murni discovery

Assalamualaikum


'if you want something so bad, work for it. double your effort. talking alone won't get you there'

no, bukan nasi goreng napoleon dari murni discovery yang aku nak cerita. walaupun tajuk dia ada kena mengena dengan gambar. ini semua sebab aku lapar sekarang dan nak makan sangat lalu ternampak gambar nie dalam phone maka ter post dekat sini. bukan dan bukan. demm aku nak pi murni ! huks. 

what i want to tell is. a wise man once told me that if you want something soooooo bad. sangat nak lah kan. work hard to get there. jangan duk macam tunggul je dekat situ. which aku tak pernah buat pun. aku selalu fail. sangat. bukan lah fail macam kena repeat paper. no. fail dapat apa yang aku nak lah. tapi sekarang nie tetiba rasa nak muhasabah diri hekhek. sebab sekeliling aku ramai gilaaaaaa dekan ! ramai gilaaaaa dapat scholar. aku pi interview je mampu lepas tu tak dapat dah. nasib. nasib. personal skills tak mantap lagi kot.

whatever it is. aku nak makan sekarang even dah tengah malam and esok ada training. tak kira.

p/s; jumms doakan agar malaysia bebas dari ancaman musuh dan al-fatihah kepada pejuang yang gugur syahid di lahad datu. al-fatihah. toodles !

No comments: