PMS

Assalamualaikum


tekan lahhh kalau nak tengok =D

PMS or pre-manstrual symptomss =) tapi bukan yang atas nie lahh. tu  project manager syndrome hehe lain tauu. aku teringin nak post pasal PMS nie sebab kawan aku dekat matriks nie lahh. aku tak kena pun, aku normal je kot bila period, takde marah marah ke apa kih kih kih. kawan aku nie kalau nak period, dia punya angin satu badan kot. memang tak boleh ditegur mesti mengamuk. aku pun pelik lahh.

err even umur aku dah 18 tahun tapi aku still tak sure sangat pasal PMS nie, yang aku tau orang tu akan moody je. so setelah dikaji selidik ecehh ayat poyo je kan =P nie simptom diaaa ;

- perut kembung
- payu dara bengkak or sensitif errr, hehe
- risau tak bertempat
- susah nak tidur
- mood memang swing habis lahhh
- lesu, tak bermaya
- jerawat tumbuh dengan jayanya =P

tu je kot, tapi aku pun tak sure aku ada simptom yang mana satu dan tak semua gadis mengalami simptom yang sama tau, tau tau. hehe so bagi para jejaka, kalau girlfriend korang ada benda alah nie tak payah nak usik usik lahh kan nanti korang pulak yang makan penyepak HAHA

p/s ; entry nie untuk peringatan kepada para jejaka, HAHA toodles !

4 comments:

Nadia said...

seminggu sblm period pasti nad kene salah satu di atas tu..:(

new entry :: Spontan Kamis ツ

diyanah dzai said...

heeee, mesti mood swing gila kan =)

diba said...

bdan pn lenguh2 kan..lau kene mmg tdo bnyk je..hahah

diyanah dzai said...

haha kalau boleh nak tido sepanjang hari =p