final.fullstop

Assalamualaikum

macam yang korang tau, aku nie budak matriks. budak matriks je. pengulangan, budak matriks je -.-' HAHA. takde nada sedih dekat situ, just reminder for myself supaya tak study main main dah. sedih kau tau bila anak kawan mak kau yang majoriti lelaki dan dapat straight A's dan akan fly pergi oversea. dan mak kau pun asik ulang  benda yang sama biar aku tak main main dekat matriks nie. haihh banyak dan aku -.-

FINAL.
lagi sebulan je nak final untuk sem nie. aku tak rasa pun aku tengah berusaha bersungguh sungguh nak dapatkan straight A's dan 4flat. tapi aku tengah cuba nak dapatkan mood tu, HAHA. well at least im trying =P

MUET
muet pulak tinggal lagi 2 minggu je. nasib baik group speaking aku classmates aku jugak dan sorang je jejaka. nasib baik SORANG je, tu pun pot pet mulut dia kih kih kih. kalau ramai ramai tak tau lah aku. dah lah jejaka class aku mulut bising sikit =)

even aku dekat matriks je tapi ramai betul manusia yang pandai dekat sini sampai kadang kadang aku rasa down gila. rasa tak boleh nak compete dan dan dan sedih lah. tak tau nak describe macam mana apa yang aku rasa tu. tapi kalau kau dekat tempat aku maybe boleh rasa.

yeahh aku tau dekat sini bukan tempat nak compete macam dekat sekolah tu tapi sometimes kau rasa  tercabar bila orang lebih kau kan. thats normal. itu yang membuatkan kau nak study lebih dan dapat result lebih bagus, maybe. tapi aku jenis yang cool, HAHA bukan cool tapi lebih kepada malas. tapi lately nie aku try buangkan sifat malas aku =)

p/s ; lebih baik aku pergi study dan siapkan tutorial yang melambak dari aku tercongok dekat sini, HAHA. toodles !

No comments: