mari join bloglist SMILE :)

Asslamualaikum =)

semalam dah join event bloglist bro askrie. hari nie aku nak join lagi satu event nie pulak, bloglist azri pulak.



nie merupakan event pertama yang azri nie buat, yelahh dia pun blogger baru kan. tapi blog dia hebat lahh jugak kalau nak dibandingkan dengan blog picisan aku nie, hehe. blog dia nie cool tau dan banyak  ilmu yang korang boleh dapat =) dia buat event nie sempena header baru dia nie, cool lahh dari header aku yang macam budak budak nie. HAHA dah tu je yang mampu aku buat, sebab aku nie takde lah kreatif mana pun -.-''

p/s ; kalau korang nak join, korang boleh lahh klik dekat header tu dan senyum tu sedekah tau. tak mau masam masam. HAHA toodles !

KEEP ON SMILING DARLINGS !




2 comments:

AZRI said...

thanks join:)
but "toodles" tu ape ek?

diyanah dzai said...

no biggie :)
toddles to macam bye2 lahh =D