bulu kucing punca jerawat dan jeragat

Assalamualaikum ! =P

heyyy. disebabkan siang tadi aku takde dekat rumah kan. so malam nie aku post dua entry ! baca tau ! nak share something yang berguna nie. kalau yang dah tau tu, sila lahh buat tak tau dan baca jugak ! nada memaksa HAHA betul ke bulu kucing punca jerawat dan jeragat? i was like, damn ! tipu lahh, aku tak percaya langsung doe. tak kan lahh kucing kesayangan aku ada bawak penyakit yang memang semua orang pun tak suka dan takut kan ! tak takut? ehh korang tak takut ke dengan benda alah tu? weii JERAWAT dan JERAGAT lahh. mesti lahh ramai yang takut lagi lagi gadis gadis kan. honestly aku takut ! HAHA

bila dah habis sekolah je kan, aku kadang kadang ada lahh lepak lepak dengan membe membe lama. tapi bila diorang jumpa aku je kan diorang terkejut kot.

gadis 1 ; ehh pahal dengan muka kau? asal ada jerawat? nie mesti balasan sebab dulu suka tegur muka orang yang ada jerawat. HAHA 
aku ; ehh, mana ada eyhh. aku kan baik. HAHA dah dia nak ada, biar lahh. dulu kat sekolah takde. dekat rumah pulak ada

padahal takde lahh teruk sangat pun keh keh keh. biasa jelahh. masih boleh bernafas lagi =P sekali tu kan, bila abang dengan kakak aku pun ada gak tegur muka aku nie. cehh tau lah muka bersih kan  aku pun risau dah dengan jerawat tu. tiba tiba ibu aku pun ada cakap gak. yang bulu kucing tu pun pembawa gak sebab ada makcik aku tu muka dia macam gatal gatal sebab suka cium kucing dia. bila selidik batul lahh. kucing ni kan ada kuman dekat bulu dia. siapa yang muka dia sensitif kena lahh selalu basuh muka dan kalau tangan korang kotor jangan pegang muka ye =)

p/s ;haihh -.-'  patutlahh dekat sekolah dulu oke jee muka aku. sebab aku tak pegang kucing kucing tu, aku selalu sepak je. HAHA main main jee =P  kepada kucing aku ; syuhh syuhh jangan tidur dengan aku lagi !! jauh kan diri kau tu ! kalau dah mandi baru boleh dekat HAHA =D



4 comments:

GeminiGurlz said...

xde kucing! muke selamat..hehe

fyezah hasbullah said...

fuhh selamat .. kita takut kucing .. heee :)

diyanah dzai said...

geminigurlz ; haha. selamat lahh eyh ;)

fyezah ; nasib baik lah kan

Nisya said...

Nisya tk de kuceng , HUHU tpi still nk jugee =p