bukan anti ! bukan tak suka !

Assalamualaikum :) and hye hye :)

aku bukan tak suka ! bukan anti ! ehhhh, pahal meroyan nie? HAHA. act. aku memang lahh pakai tudung kan kan kan. tp tu tak bermaksud aku nie anti dgn orang yang free hair, bukan tak suka. same goes to those yang suka pakai sleeveless. heyyyy i don't care lahh ! HAHA oke aku emo sekejap ;p. 

tapi lahh kan, kalau nak pakai sleeveless tu biar lahhhhhhhhhhh.................... haaaa nie yang nak habaq mai nieee. make sure korang punya ketiak tu bersih dari sebarang bulu. HAHA geli lahh tetiba >_<. shave dulu tau tau and pakai lahh deodarant yang ultra light ke ape ke. 

nie tak, dahh lahh pakai sleeveless :) then ketiak kau tu merosakkan pandangan aku tau tau ! mehh sini aku ajar ;D



 haa. pakai yang nie :D tapi kann nie macam sesuai untuk kaki jeee... hurmm tak pun nie



nie kira manual lahhhh :) then korang pakai deodarant pulak tau tau



from nivea ! HAHA or this



nie ultra light ! biar putih sikit korang punya ketiak tuuuu baru boleh tayang kan ! HAHA aku sengal !



p/s ; entri ini bukan tujuan tuk memalukan sesape. untuk suka suka sahaja sebab aku tengah bengong ! :D



No comments: